Menggunakan sport rim 15 inci Side mirror pun menggunakan warna gloss black. Senarai harga Perodua Axia terkini pengecualian cukai jualan dengan harga serendah RM2430111 tertakluk terma dan syarat dengan bayaran bulanan serendah RM25900 tertakluk kepada interest bankAnda layak mendapat harga ini dengan syarat kereta mesti didaftar antara tarikh 01hb Jan 2021 sehingga 31hb Disember 2021.


Perodua Axia Perodua

Manual and Automatic in the Malaysia.

Model perodua axia baru. Anda boleh bertanya tentang spefikasi model-model perodua seperti ARUZ ALZA BEZZA MYVI dan AXIA. Chasis DNGAAdaptive cruiseLane departure prevention Adaptive Light beamASA 30 7 speed 3rd gen D-CVT 1st di dunia gearbox senyap tak ada. Harga Perodua Axia 2020 Artikel sebelum ini kami ada berkongsi tentang Cara Beli Kereta Baru.

Dengan enjin baru 1KR all-aluminium 10 litre engine Perodua Axia menjanjikan penjimatan minyak sehingga 216 km per liter. 16112017 Model Perodua Axia baru kini menggunakan enjin baru EEV 10 VVT-i penjimatan minyak sehingga 225kml. Ruang dalaman yang lebih selesa dengan ruang kaki untuk penumpang belakang yang luas.

19042021 10 Fakta Perodua Axia Baru 2021 Anda boleh lihat sendiri rekebentuk baru model baru ini kelihatan seperti mini crossover dengan penggunaan dua tona. Sila tempahan selewat-lewat 2 bulan lebih awal. Semua step mudah dan lengkap sampai dapat kereta depan pintu rumah anda.

Dua pembesar suara di depan. 18042021 Tempah Kereta Perodua Axia baru anda hari ini. Model Perodua Axia baru kini menggunakan enjin baru EEV 10 VVT-i penjimatan minyak sehingga 225kml.

Bayaran Bulanan Perodua Axia Price Monthly Payment Specs Axia Auto-SE-Style-Advanced Home Model Perodua. Ruang dalaman yang lebih selesa dengan ruang kaki untuk penumpang belakang yang luas. Harga kereta Perodua Axia paling murah adalah berharga RM 23367 dengan anggaran ansuran bulanan serendah RM 247.

Front 2 and rear 2 Service info average fuel consumption CFC and range. Saya harap penerangan saya mampu membuatkan anda ingin menempah kereta axia dengan saya. Perodua Axia baru ini sangat mudah membuat pusingan U kerana turning redius hanya 45m.

Enjoy 0 SST tax exemption on all Perodua models and save more today. 19092019 PERODUA AXIA TERBARU 2019 perbezaan antara model advance dan Style. The Axia dimensions is 3645 mm L x 1620 mm W x 1510 mm H.

Model kompak sedan adalah pilihan yang tepat kerana sesuai bagi semua golongan dan mempunyai pasaran yang besar di negara ini. Sekiranya anda isi minyak penuh 33 liter perjalanan anda boleh pergi sejauh 7128 km. Over 24 users have reviewed Axia on basis of Features.

Hubungi kami sekarang untuk sebarang pertanyaan mengenai urusan tempahan kereta Perodua Axia baru anda. Sistem ini juga sama seperti yang dipasang di dalam kereta Perodua Aruz dan juga Bezza Baharu. Untuk menempah kereta ini.

Perodua Axia sudah semestinya merupakan kereta jimat minyak. Anda boleh isi borang online dengan menekan butang dibawah ini. Sehingga kini perodua Axia merupakan antara model kereta yang paling dicari oleh golongan belia di Malaysia.

Penumpang tetap berasa selesa walaupun dalam perjalanan jauh. Perodua Ativa Ativa benchmark baru perodua transformation 30 banyak latest technology ada pada Ativa performance engine sama macam engine 15cc dengan fuel consumption 189kml yg mana Ativa ni SUV paling jimat minyak. Tak perlu susah-susah seluk kunci setiap kali.

Harga Kereta Perodua Axia 2021. Axia baru ini sangat mudah membuat pusingan U kerana turning redius hanya 45m. 20092019 Perodua Axia G 2019.

Axia 10 AV Automatic Multimedia system with navigation and Smart Link USB Bluetooth HDMI. Sekarang ini Perodua hanya mempunyai tiga model kereta Axia Myvi Alza dan untuk jangkamasa panjang Perodua perlu berani mengeluarkan model baru bagi memenuhi kehendak dan citarasa pelbagai pengguna. Pada kali ini pula kami kongsikan dengan anda Harga Kereta Axia 2020 dan juga Ansuran Bulanan Axia.

It is available in 5 colors 6 variants 1 engine and 2 transmissions option. Perodua offers a broad range of vehicles that will suit your needs. Ataupun anda boleh emel semua dokumen ke hafiyhazmibuy-perodua.

Saya sedia membantu anda memberi khidmat nasihat tentang kereta-kereta Perodua dan juga pengurusan pinjaman. Saya yakin anda berpuas hati dengan kereta kami ini. Details Harga Axia Baru 2021 Harga Perodua Axia Terkini.

Model terbaru Axia juga dilengkap dengan ASA 20 ini merupakan ciri keselamatan terbaru yang diberikan oleh Perodua. Cermin sisi elektrik tanpa butang lipat cermin Sistem audio dengan USB. Kini semua orang boleh beli kereta perodua Axia secara dalam talian.

Harga Perodua Axia 2020 Jumlah Ansuran Bulanan. Terima kasih kerana sudi melayari laman sesawang Perodua SelangorKL Nama saya Mohd Nasih Uluwanseorang Senior Sales Advisor di Ally Sales Sdn BhdKg BaruKuala Lumpur Berpengalaman lebih 10 tahun sebagai Authorised Perodua Sales Advisor Pernah berkhidmat sebagai Site Supervisor selama 3 tahun di Lembah Seleksi Sdn Bhd. Penumpang tetap berasa selesa walaupun dalam perjalanan jauh.

Rim aloi 14-inci dengan tayar 17565 R14. 09112016 Perodua Axia 2021 is a 5 Seater Hatchback available between a price range of RM 23367 - RM 41427 in the Malaysia. Malah mengatasi model Viva.


Perodua Axia A More Aggressive Daihatsu Ayla Twins From Malaysia