Tapi pada masa yg sama bukitkan jugk Proton mampu mengekalkan kepercayaan pelanggannya memberi keyakinan kepada bakal pembelinya dan meletakkan jenama Proton di tempat yg sepatutnya di mata pelanggannya. 1 of the unfortunate part about suprima is definitely the CVT gearbox.


Proton Suprima S 2017 Turbo Standard 1 6 In Selangor Automatic Hatchback Others For Rm 65 387 3570471 Carlist My

Ada baiknya kalau mereka lihat jualan yang tak memberangsangkan terhadap Proton Suprima S ni mereka tutup kedai terus.

Kereta proton suprima s. Proton iriz dan suprima s ucap tahniah atas kelahiran adik perodua myvi baru d20n 3rd gen 2018 Proton mengucapkan tahniah dengan pelancaran Perodua Myvi baru 2018 D20N dengan cara yang tersendiri. 15062016 Kali ini proton Suprima S dilengkapi dengan desain lampu utama yang furustik yang dilengkapi dengan lampu jenis LED. 15082013 Ya buktikan Proton bole mengeluarkan kereta spt Suprima.

18082013 Proton Suprima S Premium price at RM796K fully loaded with nice features and specification. 19082013 Kereta ini dijual bermula daripada RM76338 untuk varian Eksekutif manakala RM79638 bagi varian premiumKereta ini mempunyai enjin berkuasa daripada 140 PS CamPro enjin Turbo kini boleh didapati dengan Suprima S. Buat kereta baru untuk dijual kepada rakyat yang takde pilihan lain untuk membeli.

Nampak sungguh positif tapi pada masa yang sama mencuri tumpuan apabila mesej disampaikan seperti sarkastik. Although suprima was equipped with CVT3 compared to preve CVT 2. Proton Preve hatchback ini diberi nama baru Proton Suprima S ini diambil dari perkataan inggeris supreme yang bermaksud tertinggi yang telah dirasmikan oleh Tun Dr Mahathir.

Bandingkan dengan kereta lain sebelum membeli. Cari 19 Kereta Terpakai Proton Suprima S Dijual di Kuala Lumpur Malaysia. Baca ulasan kereta dan bandingkan harga dan ciri-ciri kereta di Carlistmy Hubungi kami 1300 30 4227.

Kali ini saya beri ruang kepada pemilik Proton Prev. Dan Suprima S untuk membuat ulasan tak kira lah apa jua sebagai contoh kelebihan kekurangan masalah yang dihadapi dan cadangan untuk penambahbaikan model tersebut supaya dapat dikongsi bersama. 02062014 Dah lama saya tak buka ruang untuk para pemilik kereta Proton untuk memberi ulasan mengenai kereta mereka.

Performance Proton cars have good ride and handling suprima s was the same too. View Suprima S preve hatchback spec includes engine horsepower torque fuel consumption maximum top speed acceleration 0-100 kmh dimension weight and other safety and interior features below. 11012021 Ramai ke yang dah mula rindu Proton Suprima S.

Spesifikasi dan ciri Proton Suprima S di Malaysia. Kalau tengok dari segi prestasi enjin enjin CFE Turbo Proton Suprima S boleh dikatakan setanding dengan dengan enjin kereta jenama lain. Yang digunakan mampu memberi kekuatan untuk beargerak dengan lebih pantas lagi.

Selain itu pada desain lampu seinya juga sudah menggunakan lampu LED sehingga pencahayaan yang dihasilkan pada mobil ini terbilang lebih terang dibandingkan dengan jenis-jenis lampu biasa. Semak mileage warna interior spesifikasi. Banyak berbeza dari segi enjin keselamatan dan peranti dalaman yang canggih.

Itu pandangan saya sahaja. 18082013 Terkini syarikat pengeluaran kereta nombor satu di Malaysia PROTON telah melancarkan kereta keluaran terbarunya Proton Suprima S hacthback dengan harga RM70K - RM80K. Its agile stable during corners Which gave drivers confidence while going through a corner.

Cari harga Proton Suprima S di Malaysia bermula dari RM 64713 - RM 78277. 18082013 Akan tetapi sepatutnya PROTON SUPRIMA S ini tidak boleh dibandingkan dengan kedua-dua kenderaan tersebut kerana jelas ciri-ciri spec bagi kenderaan ini amat berbeza. 15082013 Jadi bila mereka keluarkan Proton Suprima S ni reaksi saya sama je its just another Proton.

No doubt since ini adalah kereta keluaran tempatan jadi harganya memang sepatutnya lebih murah berbanding kereta jenama luar. Baca review pakar user review. Lihat dimensi tenaga kuda spesifikasi mesin kecekapan bahan bakar kapasiti tangki bahan bakar dan maklumat lain mengenai Model Proton Suprima S.

24082013 Dari segi harga jualannya di Malaysia Proton Suprima S adalah yang paling murah. Sebagai sebuah hatchback empat-pintu yang dihasilkan oleh Proton ia sebenarnya tampil dengan imej yang sangat menyenangkan.


Proton Suprima S 2015 Turbo Premium 1 6 In Selangor Automatic Hatchback Others For Rm 68 321 3118589 Carlist My